به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان فاطمه آهوخوش اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی ادارات مختلف برای برگزار کردن باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین امسال با فصل گرما است، بنابراین افزایش آمار گزش افراد توسط مار و عقرب و همچنین گرمازدگی افراد نسبت به سال گذشته دور از انتظار نیست. وی تصریح کرد: […]

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان

فاطمه آهوخوش اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی ادارات مختلف برای برگزار کردن باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین امسال با فصل گرما است، بنابراین افزایش آمار گزش افراد توسط مار و عقرب و همچنین گرمازدگی افراد نسبت به سال گذشته دور از انتظار نیست.


وی تصریح کرد: لذا امکانات و شرایط لازم برای پیشگیری، مقابله، کنترل و درمان این دو مورد دارای اهمیت زیادی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته در راستای پیشگیری و درمان بیماری‌های منتقله از آب و غذا بیماری‌های تنفسی، اسهالی و… بازدیدهای مستمر از محل اسکان توسط کارشناسان بهداشت برنامه‌ریزی‌شده و آموزش‌های لازم در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کنگان افزود: تهیه و توزیع رسانه‌های آموزشی در فضای مجازی و رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری برای ارائه آموزش‌های لازم نکات بهداشتی و ارتقای آگاهی زائران باید در دستور کار قرار گیرد.