فرماندار کنگان بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۰ پروژه در شهرستان کنگان در هفته دولت/ گلایه از صدا و سیما/پیش ثبت نام ۱۲۶ نفر در انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه کنگان دیر جم و عسلویه/لزوم حمایت صنعت از پروژه های زیرساختی کنگان نشست فرماندار کنگان با خبرنگاران این شهر به میزبانی شرکت پتروشیمی پتروپالایش کنگان […]

فرماندار کنگان

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۰ پروژه در شهرستان کنگان در هفته دولت/ گلایه از صدا و سیما/پیش ثبت نام ۱۲۶ نفر در انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه کنگان دیر جم و عسلویه/لزوم حمایت صنعت از پروژه های زیرساختی کنگان

نشست فرماندار کنگان با خبرنگاران این شهر به میزبانی شرکت پتروشیمی پتروپالایش کنگان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار گردید.


به گزارش بنک نیوز، احمد غریبی ضمن اعلام جذب ۸۴ درصدی اعتبارات سال گذشته گفت؛در هفته دولت شاهد به ثمر نشستن تعدادی از پروژه ها خواهیم بود.
وی گفت؛ در هفته دولت شاهد آغاز عملیات اجرایی ۲۰ پروژه خواهیم بود که پروژه های آبشیرین کن بنک،اصلاح پیچ مخازن سبز شهر سیراف و ساختمان ۲ پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد کنگان از مهمترین پروژه است.
ایشان همچنین از افتتاح و بهره برداری ۶۰ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت ؛ افتتاح تقاطع غیر همسطح کنگان ،فاز یک طرح توسعه
اسکله کنگان و طرح افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ بنک از پروژه های شاخص مهم می باشد که هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار کنگان ضمن تاکید بر اهتمام صنعت بر توسعه زیر ساخت های شهرستان کنگان گفت:پیگیری هایی هم جهت توسعه شهرستان انجام داده ایم که مهمترین آنها ؛ شهر شدن روستای شیرینو ، ساخت بیمارستان جدید کنگان و ساخت کلینیک تخصصی شهید هاشمی نژاد می باشد.
وی در بخشی از سخنان خود از صدا و سیما بابت عدم پوشش و انعکاس پروژه های عمرانی دولت و پروژه های عظیم صنعتی در منطقه کنگان گفت: انتظار می رود صدا و سیما تلاش بیشتری جهت پوشش خبری فعالیت‌های صورت گرفته در بخش های عمرانی و صنعتی انجام دهد.

ایشان در پایان ضمن تشکر از استقبال برای پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت؛ در حوزه انتخابیه کنگان دیر جم وعسلویه تعداد ۱۲۶ نفر پیش ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵ نفر خانم می باشند و این نوید یک انتخابات پر شور را می دهد.

https://www.instagram.com/p/CwI7PaKPGik/?igshid=YTUzYTFiZDMwYg==