یکی از مجتمع های بزرگ خدمات رسانی در استان بوشهر به معلولان و سالمندان مجتمع کلید بهشت کنگان است، در این مجتمع ۱۷۰ معلول و ۳۰ سالمند نگهداری می شود. محمد احمدی مدیر مجتمع معلولان و سالمندان کلید بهشت کنگان در گفتگو با آینه جم خبر داد: با نیک اندیشی مدیران شرکت‌ آریاساسول، ۱۵ دستگاه […]

یکی از مجتمع های بزرگ خدمات رسانی در استان بوشهر به معلولان و سالمندان مجتمع کلید بهشت کنگان است،

در این مجتمع ۱۷۰ معلول و ۳۰ سالمند نگهداری می شود.

محمد احمدی مدیر مجتمع معلولان و سالمندان کلید بهشت کنگان در گفتگو با آینه جم خبر داد: با نیک اندیشی مدیران شرکت‌ آریاساسول، ۱۵ دستگاه کولر در اختیار مجتمع قرار گرفت.

احمدی با تقدیر از مدیرعامل شرکت آریاساسول گفت: بعد از بازدید مدیر عامل شرکت از مجتمع؛ این شرکت‌ تمام بدهی های آب و برق را پرداخت کرده‌ است و ماهانه نیز مبلغی قابل توجه به حساب مجتمع واریز می کند و طبق وعده‌ داده شده کمک‌ های آریاساسول در راستای مسئولیت های اجتماعی به این مجتمع ادامه‌ دارد.

مدیر مجتمع معلولان و سالمندان کنگان با بیان این‌که هزینه های مجتمع خیلی زیاد است تاکید کرد همه‌ شرکت‌های منطقه و خیرین یاریگر مجتمع باشند.

براساس شنیده ها بعد از حواشی و تعطیلی مجتمع نیلوفران آبی بوشهر، یکی از گزینه‌ها ؛ نگهداری معلولان و سالمندان آن مجتمع در کنگان است و گفته‌ می شود تعدادی نیز تاکنون‌ به مجتمع‌ کلید بهشت کنگان منتقل‌ شده‌ اند.