به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صالحی ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار دیر و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: در بیمارستان دیر ۱۵۸ نفر در حوزه خدمات، متخصص، اداری و پرستاری فعالیت دارند که از این تعداد ۳۳ نفر پرسنل حجمی هستند. وی افزود: مشکل اصلی بیمارستان این شهرستان وجود پرسنل حجمی […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صالحی ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار دیر و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: در بیمارستان دیر ۱۵۸ نفر در حوزه خدمات، متخصص، اداری و پرستاری فعالیت دارند که از این تعداد ۳۳ نفر پرسنل حجمی هستند.

وی افزود: مشکل اصلی بیمارستان این شهرستان وجود پرسنل حجمی است که پرداخت حقوق آنها از محل درآمدهای اختصاصی بیمارستان است و راه و علاج آن استخدام بخشی از نیروهای مورد نیاز در دیگر قالب‌های استخدامی است.

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر با اشاره به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان به این بیمارستان گفت: از سال گذشته تاکنون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ۱۶۰ میلیارد ریال به این بیمارستان پرداخت کرده که جای قدردانی و تشکر است.

رضایت‌مندی بیماران از خدمات مرکز دیالیز

صالحی به خدمات انجام شده در مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیر اشاره کرد و افزود: این مرکز ۲۷ بیمار دیالیزی تحت پوشش دارد که ماهانه به ازا هر بیمار دیالیزی ۱۲ جلسه در تمامی ایام هفته با کادری مجرب به صورت رایگان خدمت ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه به واسطه راه‌اندازی و ارائه خدمات تخصصی در این مرکز رضایت‌مندی خوبی در بیماران مراجعه کننده به این مرکز به وجود آمده است، گفت: ماهانه حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه ارائه خدمات دیالیز است که به صورت رایگان انجام می‌شود و این علاوه بر هزینه‌های جاری خرید صافی، محلول‌ها، سرم، نمک و سرویس دوره‌ای دستگاه‌های دیالیز و آر. او (RO) است که رقمی در حدود همین مبلغ می‌باشد.

پذیرش بیش از ۲۲ هزار بیمار

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) دیر در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان پرداخت و افزود: طی چهار ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ هزار بیمار توسط پزشکان داخلی، زنان، اطفال، عمومی، جراح و سونوگرافی حاضر در این بیمارستان پذیرش شده‌اند که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ نفر است.

صالحی اضافه کرد: ماهانه حدود هزار و ۶۰۰ نفر به آزمایشگاه و ۶۰۶ نفر به رادیولوژی مراجعه و خدمات پاراکلینیکی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: وجود مشکلات در حوزه خدمات عمومی همواره وجود دارد و راهکار حل مشکلات این بیمارستان تأمین اعتباری لازم با استفاده از ظرفیت‌های خیرین، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و … است.