به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک؛ نشست شوراهای اسلامی شهرستان کنگان با مشارکت معاونان مالی شهرداری ها در جهت پیگیری عوارض آلایندگی به میزبانی شهرداری بنــک برگزار شد، هم اندیشی، همدلی و اهتمـام ویژه با مطالبه گری یکپارچه در راستــای تحقــق عوارض آلایندگی از موضوعات مطرح در این نشست می باشد. […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک؛ نشست شوراهای اسلامی شهرستان کنگان با مشارکت معاونان مالی شهرداری ها در جهت پیگیری عوارض آلایندگی به میزبانی شهرداری بنــک برگزار شد، هم اندیشی، همدلی و اهتمـام ویژه با مطالبه گری یکپارچه در راستــای تحقــق عوارض آلایندگی از موضوعات مطرح در این نشست می باشد.

علی هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک ضمن تاکید بر اهمیت نقش آفرینی شوراهای اسلامی شهر در مدیریت شهری افزود: شوراهای اسلامی شهر نماد مردم سالاری دینی و اعتماد عمومی مردم است، شوراها تبلور سلیقه ها و دیدگاه های آحاد مردم می باشد، بهره گیری از نظرات نمایندگان مردم در شورای اسلامی ضروری است، در پیگیری مطالبات مردم اهتمام ویژه مسئولان استانی و فرا استانی نیازمند است.

ابراهیم فرخنده پی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بنک در ادامه به مطالبه گری یکپارچه اشاره کرد و افزود: توفیق در مطالبه گری توسط نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر با هم افزایی و یکپارچه سازی محقق می شود، همدلی و همراهی شوراهای اسلامی زمینه تعالی شوراها را فراهم می نماید.

عبداله عبدالهی عضو شورای اسلامی شهر بنک و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگاننسبت به عدم تحقق عوارض آلایندگی واکنش نشان داد و گفت: تحقق عوارض آلایندگی بر اساس قانون اساسی ضروری است، تاخیر در پرداخت عوارض آلایندگی منجرب به کاهش ارزش اعتبار و سرعت پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرها و روستاها می گردد.