در این جشنواره که در بخش های تیتر، گزارش، یادداشت و بخش صنعت برگزار شد، بیش از ۷۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت که پس از بازبینی مجدد توسط داوران این رویداد، نفرات برتر معرفی شدند.این رویداد به میزبانی شهرستان جم و به همت آقای عباس اعتمادی، کمیته روابط عمومی پتروشیمی های منطقه پارس، […]


در این جشنواره که در بخش های تیتر، گزارش، یادداشت و بخش صنعت برگزار شد، بیش از ۷۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت که پس از بازبینی مجدد توسط داوران این رویداد، نفرات برتر معرفی شدند.
این رویداد به میزبانی شهرستان جم و به همت آقای عباس اعتمادی، کمیته روابط عمومی پتروشیمی های منطقه پارس، تعدادی از پتروشیمی ها، خانه مطبوعات استان بوشهر، اداره کل ارشاد استان و شهرستان جم برگزار شد.
خبرنگاران شهرستان کنگان در ۴ بخش موفق به کسب عنوان شدند.
مصطفی صفایی از هفته نامه ثلاث و سایت خبری ثلاث با گزارش « واگذاری اردوگاه دانش آموزی کنگان تحت هر شرایطی ممنوع است »در بخش گزارش عمومی موفق به کسب مقام سوم شد.
حجت عبدالهی پور مدیر مسول رسانه کنگان ورزش نیز در دو بخش موفق به کسب عنوان شد. وی مقام سوم گزارش در بخش صنعت با مطلب « مظلومیت نخبه های بوشهری در صنایع نفت و گاز » و مقام دوم یادداشت در بخش عمومی با مطلب « گریز صنعت از توسعه در جنوب استان » را کسب کرد. حسین دهقان زاده از خبرنگاران و نویسندگان شهرستان کنگان موفق شد در این جشنواره مقام دوم یادداشت در بخش صنعت را با مطلب «تولد صنعت یا معلولیت جامعه » کسب نماید.