پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شد، به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور،مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برکنار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در پی انتشار فیلم ضرب و جرح کودکان معلول بوشهری در یک مرکز غیردولتی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برکنار شد. پس از انتشار فیلمی […]

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شد، به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور،مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در پی انتشار فیلم ضرب و جرح کودکان معلول بوشهری در یک مرکز غیردولتی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برکنار شد.

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی و جریحه دار شدن افکار عمومی ، به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور تیم ویژه بررسی، متشکل از معاون امور توانبخشی و مدیرکل بازرسی سازمان بهزیستی کشور بلافاصله به استان بوشهر برای بررسی ابعاد مختلف این اتفاق تلخ و ناگوار اعزام و مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برکنار شد.

پیش از این نیز، با محرز شدن اهمال در عملکرد نظارتی استان بر مرکز غیردولتی نیلوفران آبی، معاون توانبخشی و مسؤول بازرسی استان برکنار شدند.

https://www.instagram.com/p/CvqEHJxtzUP/?igshid=YTUzYTFiZDMwYg==