فتح‌اله نوروزی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی کنگان، اظهار داشت: حضور مردم در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دولت نشان‌دهنده‌ تعامل و همدلی است که به مسؤولین  برای خدمت بیشتر به این شهرستان انگیزه‌ بیشتری می‌دهد. فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروز در بخش سیراف در […]

فتح‌اله نوروزی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی کنگان، اظهار داشت: حضور مردم در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دولت نشان‌دهنده‌ تعامل و همدلی است که به مسؤولین  برای خدمت بیشتر به این شهرستان انگیزه‌ بیشتری می‌دهد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروز در بخش سیراف در روستاهای پرک، شیرینو و چاه مجنون  ۱۱ پروژه با اعتبار هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و برخی نیز آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد.

وی ادامه داد: در هفته‌ دولت امسال در تمامی برنامه‌ها شاهد حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بودیم و این نشان‌دهنده اهمیت آنها به مردم است و همچنین مردم شهرستان نیز در این برنامه‌ها حضور پررنگی داشتند و پابه‌پای مسؤولین در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش می‌کنند.

نوروزی افزود: در این هفته پروژه‌های بزرگی با رقم اعتبار بالا در شهرستان با حضور استاندار و معاونین وی افتتاح شد که عمر این پروژه‌ها یک ساله است و این نشان‌دهنده توجه دولت به مردم است.

خبرنگار:صلاح خنافره