آیین قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر و نشست خبری مدیرعامل در سالن آمفی تئاتر شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد. این نشست صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد. بنا بر این گزارش دکتر غلامپور  ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی صادقانه اصحاب رسانه و مطالبه‌گری ایشان قدردانی […]

آیین قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر و نشست خبری مدیرعامل در سالن آمفی تئاتر شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

این نشست صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

بنا بر این گزارش دکتر غلامپور  ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی صادقانه اصحاب رسانه و مطالبه‌گری ایشان قدردانی کرد.

وی مطالبه گری و نقد را اصلی ترین رسالت قشر خبرنگار دانست و افزود : بدون شک مطالبه گری منصفانه و نقد کارشناسانه می تواند نه تنها باعث پیشرفت و آبادانی شرکت یا یک منطقه گردد بلکه می تواند ما شرکت ها را هم در مسیر بهبود خدمات یاری کند.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید در ادامه با اشاره به فعالیت های شرکت‌ در زمینه های تولید ،  توسعه‌ ، محیط زیست، رفاه کارکنان و مسئولیت های اجتماعی ، گزارشی از این موارد در  شرکت‌ مروارید ارائه کرد.

تعدادی از خبرنگاران نیز در صحبت‌هایی از تلاش‌های موثر مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در زمینه های مختلف شرکت‌ قدردانی کردند.

دکتر غلامپور همچنین سوالات و ابهامات برخی از خبرنگاران حاضر در نشست را نیز پاسخ گفت.

 ۳ دستاورد مهم پتروشیمی مروارید در مدت ۵ ماهه حضور دکتر اسدالله غلامپور را می توان: رکورد و جهش تولید و عبور از ظرفیت اسمی واحد الفین از ۹۰ درصد به ۱۰۵ درصد ، امکان سنجی ، اخذ مجوز و زمین پروژه ملی احداث مجتمع تولیدی PET، pTA به ظرفیت ۷۵۰ هزار تن و افزایش سودآوری شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عنوان کرد.