احداث سرعتکاه به عنوان آخرین راهکار جهت ایمن سازی و آرام سازی ترافیک بوده لذا بایستی حال که به عنوان یک راهکار آن را اجرا می نماییم حداقل ضوابط و الزامات آن را رعایت شود تا ضمن ارتقاء ایمنی محور باعث برهم ریختن روح و روان کاربران راه نشود با کمی دقت و سرکشی عادی […]

احداث سرعتکاه به عنوان آخرین راهکار جهت ایمن سازی و آرام سازی ترافیک بوده لذا بایستی حال که به عنوان یک راهکار آن را اجرا می نماییم حداقل ضوابط و الزامات آن را رعایت شود تا ضمن ارتقاء ایمنی محور باعث برهم ریختن روح و روان کاربران راه نشود
با کمی دقت و سرکشی عادی در برخی از خیابان ها متوجه نصب غيراستاندارد تابلوهاي هشداردهنده سرعت گیر ها در سطح شهر هستیم که کم ترين تاثير در هشدار را داراست در حالي كه طبق دستور العمل ها و ضوابط اندازه و کاربرد و فاصله تابلوهای اخطاری با توجه به سرعت حرکت وسایل نقلیه كه در مكان مذكور سرعت ٣٠ كيلومتر بر ساعت نشان داده است ميبايست جانمايي تابلو در حداقل فاصله ٤٥ متري با سرعت گيرها نصب گردد در حالى كه شهردارى كنگان و بنك اقدام به نصب تابلو در كمتر از پنج متر نموده اند
طبیعتا نصب غیر استاندارد آنها علاوه بر عدم کارایی ، چه بسا منجر به بروز سانحه ناگوار خواهد شد

حال تا كي مردم و شهروندان بايد شاهد دوباره كاري و آزمون و خطا در شهر باشند