عصر امروز با حضور استاندار بوشهر و مسؤولان، پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید.

عبدالکریم گراوند عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان اظهار داشت: استان بوشهر در اقتصاد ملی نقش ویژه‌ای دارد و به همان اندازه از وزارت نفت انتظار داریم در اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات استان همکاری و تعامل داشته باشد.

استاندار بوشهر با تقدیر از نگاه مثبت وزیر نفت به استان بوشهر، افزود: استان بوشهر دارای پتانسیل‌ها و قابلیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف است و در برخی حوزه‌ها نیز مشکلاتی وجود دارد که با تعامل و همکاری می‌توان آن‌ها را رفع کرد.

وی با بیان اینکه در دومین روز هفته دولت پنج پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در کنگان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: زمان اجرای عملیات اجرایی این پروژه‌ها یک سال است و این موضوع نشان می‌دهد دولت توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات دارد و هدف دولت‌مردان خدمت به مردم است.

گراوند ابراز کرد: امسال در استان بوشهر پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری رسیده و پیمانکاران به بهترین شکل ممکن پروژه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار داده‌اند که در شرایط کنونی کشورمان بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های استان بوشهر در حوزه‌های عمرانی و ورزشی بوده است، افزود: با توجه به مشکلاتی که در تأمین منابع داریم توانستیم بهترین پروژه‌ها را در استان بوشهر افتتاح کنیم و این را با افتخار اعلام می‌کنیم.

به گزارش گپُ گپ عصر امروز با حضور استاندار بوشهر، زمین چمن مصنوعی روستای پرک، ساختمان ناحیه گاز شهر سیراف، سالن چندمنظوره بانوان سیراف، بلوار امام حسین(ع) شهر کنگان و سیم‌کشی فیبرنوری کنگان به عسلویه افتتاح شد.

خبرنگار:صلاح خنافره