فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت:سه سارقي كه يك دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را با تهديد اسلحه به سرقت برده بودندكمتر از ۲۴ساعت پس از سرقت شناسايي و دستگير شدند. سردار خليل واعظي گفت: ساعت ۲۱ شب ۱۳مهرماه شخصي با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودرو خود در جاده” […]

فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت:سه سارقي كه يك دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را با تهديد اسلحه به سرقت برده بودندكمتر از ۲۴ساعت پس از سرقت شناسايي و دستگير شدند.

سردار خليل واعظي گفت: ساعت ۲۱ شب ۱۳مهرماه شخصي با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودرو خود در جاده” دير” به”دوراهك” خبرداد.

Image result for ‫فرمانده انتظامي استان بوشهر‬‎


وي اضافه كرد: با حضور گشت پليس مشخص شد فرد تماس گيرنده راننده يك دستگاه خودرو پژو بوده كه در حال حمل بار قاچاق سه نفر مسلح به اسلحه كلاش وي را در جاده متوقف و خودرو حامل بار را به سرقت برده و متواري مي شوند.
به گفته فرمانده انتظامي استان بوشهر گرچه فرد مالباخته نيز به همراه يكي از بستگانش به تعقيب خودرو سارقين پرداخته بود ولي آنها به سرعت متواري شده بودند.

سردار واعظي اظهار داشت: با تلاش و پيگيري يگانهاي پليسي شهرستانهاي دير،كنگان و جم هويت يكي از سارقين بنام “ص” شناسايي و در شهرستان كنگان دستگير شد.

وي بيان كرد:  متهم دستگير شده  ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه  به همراه دونفز از دوستانش ، علت آن را اختلاف حساب با مالباخته عنوان كرد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر تصريح كرد: با ادامه عمليات پليسي دونفر از همدستان سارق نيز كمتر از ۲۴ساعت پس از سرقت در شهرستان”جم” شناسايي ،دستگير و اسلحه بكار رفته در سرقت از آنان كشف شد.

گفتني است خودرو مسروقه نيز به همراه بار قاچاق در حاشيه شهر”كنگان” كشف شد.