با نام و یاد خداوند بزرگ السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ بدینوسیله فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به مسلمانان ، آزادی خواهان و شیفتگان آن حضرت علی الخصوص همشهریان گرانقدر تسلیت عرض میکنم. ضمن تشکر از اعتماد همکاران شورائی که […]

با نام و یاد خداوند بزرگ
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
بدینوسیله فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به مسلمانان ، آزادی خواهان و شیفتگان آن حضرت علی الخصوص همشهریان گرانقدر تسلیت عرض میکنم.
ضمن تشکر از اعتماد همکاران شورائی که توفیق خدمتگزاری بعنوان مسئول شورای اسلامی شهر کنگان در سال سوم به اینجانب سپرده اند از زحمات و تلاش های بی دریغ آقایان نادر احمدی و مرتضی منصوری در سال اول و دوم کمال تقدیر و سپاس دارم.
همچنین از خواهران و برادران ، همشهریان عزیز و مسؤلین محترم شهرستان که با پیام یا تماس تلفنی ابراز محبت کرده اند صمیمانه سپاسگزارم.
بی شک برنامه های مختلف از توسعه و عمران شهری گرفته تا فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، کسب و کار رونق بازار…..
تنها با همدلی و همفکری و استفاده از نظرات و پیشنهادات و حضور در بین مردم و مسولین مرتبط محقق میگردد .
لذا با کمال احترام و تواضع آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات همشهریان عزیز و گرانقدر هستیم.
لازم بذکر است در همین راستا عن قریب جلساتی برگزار میشودکه جهت حضور باطلاع عموم رسانده خواهد شد .
ان شاالله در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم قدرشناس در کنار مسؤلین دلسوز بتوانیم در راه خدمت رسانی جهت رفع مشکلات گام های مثمر الثمری برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان
عیسی کرمی