استاندار بوشهر گفت: طبق توافقی که با وزارت نفت و وزارت نیرو داشتیم، احتمال دارد تا پایان سال بتوانیم آب را به شهر جم برسانیم.

گپٌ گپ: عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی کنگان، اظهارداشت: امروز از ۱۰ پروژه  عمرانی بازدید کردیم که خوشبختانه پروژه‌ها فعال بوده است.

استانداربوشهر افزود: برخی از پروژه‌ها نیاز به اعتبار دارد که پیگیر هستیم این امر مهم را محقق کنیم و تا این پروژه‌ها را فعال‌تر کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۳۷ میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده است که با پیگیری‌های نماینده مردم از حوزه نفت و اعتباراتی که از طریق استان و همچنین سفر رییس جمهور تامین می‌شود، امیدواریم که تحرک بیشتری در پروژه‌ها صورت گیرد.

گراوند از فعال بودن پروژه وفاق از دیر به سمت کنگان خبر داد و گفت: پروژه وفاق از کنگان به سمت دیر تقریبا تمام شده است که پیگیر هستیم مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم و با رفع موانع کارهای موجود در جاده می‌توان مراحل نهایی آن را انجام داد و آسفالت آن شروع شود.

وی با بیان اینکه پروژه خط انتقال آب سیراف به جم فعال است، افزود: اعتباری نزدیک به ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به اداره آب و فاضلاب روستایی ابلاغ شد که امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده این پروژه را فعال‌تر از گذشته کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: طبق توافقی که با وزارت نفت و وزارت نیرو داشتیم، احتمال دارد تا پایان سال بتوانیم آب را به شهر جم برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از کلینک شهید حسن کمالی  عنوان کرد: بیمارستان کنگان نیاز به کمک مالی دارد که دستور تخصیص یک میلیارد تومان صادر کردیم تا بتوانند این پروژه را فعال‌تر کنند.

گراوند در پایان با اشاره به مشکلاتی که در بیمارستان  امام خمینی (ره) کنگان وجود دارد، گفت: امیدوارم با پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

خبرنگار:صلاح خنافره