یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در تمام دنیا سواحل می باشد . اگر کمی دقت کنیم در همه دنیا و در کشورمان همواره مناطق ساحلی آمار بالایی از حضور گردشگران را به خود اختصاص می دهند .استان بوشهر استانی ساحلی و زیباست که در تمام شهرهای ساحلی خود همه ساله پذیرای مهمانان بی […]

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در تمام دنیا سواحل می باشد . اگر کمی دقت کنیم در همه دنیا و در کشورمان همواره مناطق ساحلی آمار بالایی از حضور گردشگران را به خود اختصاص می دهند .استان بوشهر استانی ساحلی و زیباست که در تمام شهرهای ساحلی خود همه ساله پذیرای مهمانان بی شماری از سراسر کشور بوده است .اما با توجه به این حجم از گردش پذیر بودن در تمام این سالها در شهرمان ، کنگان  با نبود پلاژ جهت شنا و عدم استفاده مناسب از این قابلیت سواحل مواجه بوده ایم .
علاوه بر اینها ، در صورت وجود پلاژ شاهد مناظر نازیبای شنای گردشگران حتی در مناطق داخلی شهر که جلوه ای نامناسب از نظر اخلاقی نیز دارد نخواهیم بود .
وجود پلاژ علاوه بر اینکه ورزش شنا و سایر ورزش های آبی را در شهرمان تقویت میکند ، محیطی امن و سالم رابرای همه مردم و بویژه بانوان جهت استفاده از دریا و سلامتی حاصل از آن فراهم می کند.
گذشته از این قابلیت ها حتی میتوان از وجود نجات غریق های شهرستان نیز استفاده کرد و این خود به نوعی اشتغال زایی نیز می باشد .
امید است مسئولین عزیز بیش از پیش به اهمیت و ضرورت وجود پلاژ در سواحل زیبای کنگان اندیشیده و این نیاز همشهریان عزیز را برآورده نمایند