استاندار بوشهر از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد. آقاي گراوند در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوب استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات هدفمند شده است اظهار داشت:۱۲۰ هکتار گلخانه به ۳۰۲ هکتار افزایش یافته است. استاندار بوشهر با بیان اینکه ۹۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب شیرین‌کن در دست […]

استاندار بوشهر از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد.

احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه
  • آقاي گراوند در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوب استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات هدفمند شده است اظهار داشت:۱۲۰ هکتار گلخانه به ۳۰۲ هکتار افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۹۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب شیرین‌کن در دست اجرا و یا مشغول به کار داریم گفت: احداث پنج سد را شروع کردیم دو سد در مرحله جذب فاینانس قرار دارد.

وی با اشاره به موضوع تولید خرما در استان گفت: ۱۵۰ هزار تن خرما در استان بوشهر تولید می‌شود و در این راستا ۱۸۰ هزار تن سردخانه برای نگهداری خرما اضافه شده است.

گراوند با اشاره به فعالیت‌های گمرکی در استان گفت: ۲۰ درصد معافیت گمرکی استان بوشهر که بسته شده بود هفته گذشته باز شد که این مساله باعث رونق تجارت می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد و گفت: احداث این شهرک در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۱۴ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شد.

وی افزود: این شهرک برای پرورش میگو و توسعه صنایع فرآوری شیلات در منطقه رودشور شهرستان گناوه است.