رئیس تعزیرات حکومتی کنگان گفت: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر بازار را رصد کنند و پایش مستمری داشته باشند و همچنین بازرسی‌ها بر اقلام موردنیاز مردم بیشتر شود

رئیس تعزیرات حکومتی کنگان گفت: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر بازار را رصد کنند و پایش مستمری داشته باشند و همچنین بازرسی‌ها بر اقلام موردنیاز مردم بیشتر شود.

بازار کنگان در رصد بازرسان/ با گران فروشان برخورد می‌شود

غلامرضا جودکی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان کنگان اظهار داشت: باید کاری کنیم که به مردم فشار وارد نشود و مصوبات جلسات تنظیم بازار با جدیت پیگیری شود. باتوجه به شرایط موجود از فرماندار درخواست دارم جلسات تنظیم بازار منظم و بدون وقفه برگزار شود.

رئیس تعزیرات حکومتی کنگان افزود: رؤسای اتحادیه‌های تاکسیرانی‌ها به راننده‌ها اطمینان خاطر بدهند که بسته‌های حمایتی حتما واریز می‌شود و نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر بازار را رصد کنند و پایش مستمری داشته باشند و همچنین بازرسی‌ها بر اقلام موردنیاز مردم بیشتر شود و در صورت مواجه شدن با گران فروشی با متخلفان برخورد می‌شود.

جودکی گفت: کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را مهیا کنیم و اگر کمبودی باشد آن را رفع کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: افزایش قیمت کالاها ناشی از قیمت بنزین نیست و برخی از افراد در این میان سوء استفاده می‌کنند که نیاز است بازرسی‌ها جدی شود.