پس از بهره برداری و اتمام کار فاز اول پتروشیمی بوشهر، برای اینکه بتواند فاز دوم خود را آغاز کند( که البته هم اکنون مشکل آن خط اعتباری فایناس چین می باشد)، قرار بر اخراج شما بود. بنده شخصا با مهندس رضا رستگار مدیرعامل پتروشیمی بوشهر و همچنین هلدینگ آنها صحبت کردم. درخواست ما این […]

پس از بهره برداری و اتمام کار فاز اول پتروشیمی بوشهر، برای اینکه بتواند فاز دوم خود را آغاز کند( که البته هم اکنون مشکل آن خط اعتباری فایناس چین می باشد)، قرار بر اخراج شما بود. بنده شخصا با مهندس رضا رستگار مدیرعامل پتروشیمی بوشهر و همچنین هلدینگ آنها صحبت کردم. درخواست ما این بود که در فاصله دو سه ماه تا آغاز اجرای فاز دوم پتروشیمی بوشهر، کاری کنید تا نیروهای این پتروشیمی بیکار نشوند. خوشبختانه مدیران این مجموعه به ما قول مساعد دادند و تا جایی که می توانستند، نیروها را بیکار نکردند. شما چنانچه شرکت »سعید تابان« را بررسی کنید، تمام همت خود را بکار برده تا شما را بیکار نکند تا پروژه جدید شروع به کار کند.
توافقی که در آنجا صورت گرفت این بود که تمام افرادی که برای پروژه جدید معرفی می شوند از طریق اداره کار منطقه ویژه پارس باشد.
در پایان، نماینده مردم جنوب استان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان در خصوص تعدادی از نیروهای اخراج شده نیز اظهار کردند: در این رابطه قرار شد، كميسيون كارگري برگزار شود.

View this post on Instagram

*به گزارش گپ و گپ، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در جمع تعدادی از نیروهای که از آینده کاری خود بسیار نگران بودند گفت*: 🔶پس از بهره برداری و اتمام کار فاز اول پتروشیمی بوشهر، برای اینکه بتواند فاز دوم خود را آغاز کند( که البته هم اکنون مشکل آن خط اعتباری فایناس چین می باشد)، قرار بر اخراج شما بود. بنده شخصا با مهندس رضا رستگار مدیرعامل پتروشیمی بوشهر و همچنین هلدینگ آنها صحبت کردم. درخواست ما این بود که در فاصله دو سه ماه تا آغاز اجرای فاز دوم پتروشیمی بوشهر، کاری کنید تا نیروهای این پتروشیمی بیکار نشوند. خوشبختانه مدیران این مجموعه به ما قول مساعد دادند و تا جایی که می توانستند، نیروها را بیکار نکردند. شما چنانچه شرکت »سعید تابان« را بررسی کنید، تمام همت خود را بکار برده تا شما را بیکار نکند تا پروژه جدید شروع به کار کند. 🔸توافقی که در آنجا صورت گرفت این بود که تمام افرادی که برای پروژه جدید معرفی می شوند از طریق اداره کار منطقه ویژه پارس باشد. 💢در پایان، نماینده مردم جنوب استان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان در خصوص تعدادی از نیروهای اخراج شده نیز اظهار کردند: در این رابطه قرار شد، كميسيون كارگري برگزار شود. *مجله خبري گپو‌گَپ* 📍واتساپ ‏🆔https://chat.whatsapp.com/EZlXKWx9y0RDKMyddfCD3w 📍اینستاگرام ‏🆔https://instagram.com/gapogap.ir 📍وب سایت ‏🆔www.gapogap.ir

A post shared by مجله خبري تصويري گپوگپ (@gapogap.ir) on