فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح برخورد با ورود مواد مخدر به مرزهای کشور نیروهای این فرماندهی موفق شدند با اشراف و رصد اطلاعاتی از ورود محموله بزرگ مواد مخدر به این استان جلوگیری کنند. سردار ولی الله رضایی نژاد روز شنبه افزود: در این عملیات که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را […]


فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح برخورد با ورود مواد مخدر به مرزهای کشور نیروهای این فرماندهی موفق شدند با اشراف و رصد اطلاعاتی از ورود محموله بزرگ مواد مخدر به این استان جلوگیری کنند.
سردار ولی الله رضایی نژاد روز شنبه افزود: در این عملیات که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را از طریق مرزهای آبی بندر کنگان در جنوب استان بوشهر به داخل کشور انتقال دهند، دریابانان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف ۲ فروند شناور شدند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از این شناورها ۶۶۰ کیلوگرم تریاک که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: نیروهای این فرماندهی همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا با سوداگران مرگ مقابله کند تا جوانان کشور از گزند هر گونه آسیب و ناهنجاری در امان باشند.
وی یادآور شد: در نیمه نخست امسال نیروی دریابانی به صورت مشترک با نیروی انتظامی ۹ تن مواد مخدر در این استان کشف کرده‌است.