سرهنگ رهام رضایی :در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری در شهر کنگان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت

سرهنگ رهام رضایی :در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری در شهر کنگان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کنگان افزود: ماموران کلانتری۱۱ با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام محترم قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدستش را در مخفیگاه دستگیر و به یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی سمند سرقتی کشف و متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر و بازجویی های تکمیلی با کسب دستور قضایی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ رضایی یادآور شد : متهمین در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۱۳فقره سرقت قطعات خودرو و موتورسیکلت نیز اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان از شهروندان خواست : از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های منزل پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان ، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند