به گزارش رسانه گپُ گپ، فتح‌اله نوروزی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان که با محوریت معارفه بخشدار سیراف برگزار شد، اظهار داشت: استواری نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است و امام حسین(ع) به عنوان بهترین رهبر مهد دل‌هاست و صبر و استقامت و فداکاری در عاشورا شکوفا شده است. فرماندار […]

به گزارش رسانه گپُ گپ، فتح‌اله نوروزی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان که با محوریت معارفه بخشدار سیراف برگزار شد، اظهار داشت: استواری نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است و امام حسین(ع) به عنوان بهترین رهبر مهد دل‌هاست و صبر و استقامت و فداکاری در عاشورا شکوفا شده است.

فرماندار کنگان  با بیان اینکه دولت در این شرایط موجود در خط مقدم مقابله با مشکلات است، افزود:  مدیران باید سختی‌ها را تحمل و با برنامه جهادی کار کنند و صرفه‌جویی را در برنامه کاری مد نظر قرار داده  و در دسترس و با مردم ارتباط داشته باشند و با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنند.

وی با بیان اینکه باید امیدافزایی، اعتماد و نشاط اولویت برنامه‌ریزی مدیران قرار بگیرد، گفت: در هفته دولت  امسال بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان  در قالب ۴۳ پروژه افتتاح  و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نوروزی با بیان اینکه نگاه همدلی، تعاملی و همراهی در توسعه بخش سیراف مورد توجه قرار بگیرد، گفت: نیروی انسانی با دانش و مهارت ریشه درخت توسعه و پیشرفت است و از بخشدار سیراف انتظار دارم از ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کند.

به گزارش گپُ گپ در این آیین محمد فخرایی به عنوان بخشدار سیراف معارفه شد

خبرنگار:صلاح خنافره