دیدار مردمی نماینده مردم کنگان دیر جم عسلویه در مسجد اهل بیت کنگان به مناسبت هفته دولت دیدار مردمی و بررسی عملکرد خانم دکتر سکینه الماسی نماینده حوزه انتخابیه کنگان دیر جم عسلویه در مسجد اهل بیت کنگان برگزار شد. در این دیدار تعدادی از شهروندان به بیان مشکلات و سوالات و انتظارات خود از […]

دیدار مردمی نماینده مردم کنگان دیر جم عسلویه در مسجد اهل بیت کنگان

به مناسبت هفته دولت دیدار مردمی و بررسی عملکرد خانم دکتر سکینه الماسی نماینده حوزه انتخابیه کنگان دیر جم عسلویه در مسجد اهل بیت کنگان برگزار شد.

در این دیدار تعدادی از شهروندان به بیان مشکلات و سوالات و انتظارات خود از نماینده محترم پرداختند. عمده مطالبات مردم مشکل اشتغال جوانان بود . کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان ،ساخت اسکله در کنگان،ته لنجی،حق آلایندگی،عدم حمایت از ورزش کنگان و موارد دیگر از خواسته های و پرسش های مردم از نماینده بود.
در بخشی از اوقات جلسه دچار تنش می شد که نیروهای انتظامی ورود کرده و جلسه ادامه پیدا کرد.
نارضایتی بخشی زیادی از مردم مخصوصا جوانان بیکار از نکات قابل توجه این جلسه بود.
در ادامه جلسه و پس از مطرح شدن مشکلات توسط مردم نماینده مجلس به سوالات مردم پاسخ داد.

تلاش جهت کسب ردیف بودجه برای پروژه ها، توجه به توسعه بیمارستان کنگان و جذب ردیف بودجه جهت ساخت کلینیک تخصصی در بیمارستان کنگان ،مکاتبه با رهبر معظم انقلاب و در میان گذاشتن مشکلات حوزه انتخابیه با ایشان، تلاش جهت جذب جوانان در شرکت‌های مستقر در منطقه، تلاش جهت گرفتن بودجه جهت ساخت اسکله کنگان از جمله اقدامات انجام شده توسط نماینده اعلام شد.

نارضایتی از نماینده مجلس و برخی مسولان شهرستان بارها اعلام شد .همچنین عدم حضور برخی مسولین شهرستانی در این جلسه مشهود بود.

خبرنگار:قاسم احمدي