علی دشتی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست این تیم مقابل ماشین سازی در تبریز گفت: حقمان برد بود، بازی بعدی جبران می کنیم.

گپٌ گپ :ماشین‌سازی امشب در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال ایران، بازی خوبی را مقابل استقلال تهران به نمایش گذاشت و در نهایت موفق شد با گل ثانیه های پایانی، تیم مدعی استقلال را با شکست روانه تهران کند.

هرچند استقلالی ها موقعیت های نسبتا خوبی را برای رسیدن به گل از دست دادند ولی تیم میزبان از تک موقعیت های خد به خوبی استفاده کرد و دو سه بار تا آستانه فرو ریختن دروازه استقلال پیش رفت که نهایتا این اتفاق در لحظات پایانی رخ داد و سه امتیاز به حساب ماشین سازی واریز شد.

علی دشتی بازیکن کنگانی تیم استقلال در دقیقه ۵۵ بجای محسن کریمی وارد بازی شد. دشتی بازی نسبتا خوبی را در نخستین دیدار رسمی خود با پیراهن استقلال به نمایش گذاشت و حتی در یک صحنه چنانچه دقت بیشتری می کرد می توانست  با یک شوت دقیق، دروازه تیم میزبان را فرو بریزد هر چند دشتی در این صحنه با پای غیر تخصصی، توپی را که قائدی برایش آماده کرده بود، با کم دقتی از بالای دروازه حریف  روانهاوت کرد. این اتفاق در دقیقه ۷۹ افتاد.

البته علی دشتی در دقیقه ۷۶ از سمت چپ محوطه جریمه حریف، توپ بسیار خوبی را برای باقری مهیا کرد که شوت این بازیکن با بردخورد به بازیکنان حریف، بر می گردد.

علی دشتی بازیکن تیم استقلال پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی را باید صد در صد می بردیم. تیمی که گل نزند، گل می خورد. هفته اول معمولا فشار روی تیم هست؛ ان شاءالله هفته بعد جبران خواهیم کرد. حق ما برد بود. همه بچه ها زحمت کشیدند. خودم یک موقعیتی که باید گل می کردم، به گل تبدیل نکردم و اگر آن توپ را را گل می کردم ، صد در صد بازی را می بردیم.  

یکی از خبرنگاران در این لحظه از علی دشتی پرسید: از عملکرد خودت راضی بودی؟ در اردوها و بازی های پیش فصل، عملکرد خیلی خوبی داشتید و امید زیادی بهت شده بود.

علی دشتی: به نظرم برای اولین بازی بد نبودم، ولی قول میدم در بازی بعدی برای تیمم مفیدتر باشم. بازی بعد ان شاءالله با قدرت ( بیشتر) جلو خواهیم آمد.

  • نویسنده : آهوخوش